Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 13:25:28 +0200

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13984 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Roiu alevik, Oja tn 8 (Üksikelamu 
Krete) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Oja tn 8, Roiu alevik Kastre vald üksikelamu, 
osa rajatisi teekaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27265511>  (menetlus nr: 
461335), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KALVER KÜNNAPUU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister